Érkezik a Ténéré 700 legterepesebb kivitele, a Raid névre hallgató változat, amely ugyan puhult valamennyit ahhoz képest, amit még a legutóbbi EICMA-n a Yamaha bemutatott, de azért mégis fontos extrákat, kisebb és nagyobb változtatásokat vonultat fel.
Mondjuk a blokk az pont nem ilyen. De még a CP2 kéthengeres is kaphat az előzetes információk szerint egy GYTR fémjelzésű motorvezérlést és masszív igénybevételre tervezett Rekluse kuplungot. De ha másra már nem is, arra azért feltétlen számítunk, hogy a katalógusból lehet majd még rendelni hozzá nagyobb hűtőt, kiegészítő olajhűtőt és más olyan okosságokat, amelyek a prototípuson felbukkantak.
A tank szépen hízik, 16 helyett már 20 liter benzint is bele lehet majd locsolni, és a szabadalmi eljárásból származó grafikákon úgy tűnik, hogy két részből fog állni, két betöltő nyílással. Változásra számíthatunk a futómű terén. 26-27 centis Kayaba szerszámmal már komolyat lehet virítani. Szabad szemmel kiszúrható a rali ülés, a széles off-road lábtartók, a szélesebb műanyag elemek és a vaskos haspáncél.
Cimkék:
Kémfotón a 890 Duke alapjára készülő KTM RC990, az osztrákok nagy, rendszámozható sportmotorja.
Elolvasom »Az amerikai RideAparthoz eljutott kémfotók szerint a Husqvarna már teszteli az 1301-es Vitpilen brutál nakedjét.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »