A Shanghaitól délre fekvő Csöcsiang tartományban hoz létre közös gyártóüzemet az olasz Marzocchi és a kínai QJ Motors. A nemrégiben aláírt szerződés értelmében az új üzemben fog zajlani az új, kívánatos villák és rugóstagok komplett gyártása, összeszerelése, de a tervezés és a fejlesztés a bolognai központban marad.
A QJ Motors és a Marzocchi egyébként sem állt egymástól olyan rettenetesen távol. Ha visszagondolsz, akkor a hozzájuk tartozó Benellik alatt is az olasz futóműgyártó vállalat termékei futnak. Köztük a látványosan alkarvastag TRK 502 vagy 752S USD első villái is.
Az új szintre emelt további közös munkától pedig azt várják, hogy abból mind a két fél nyerni fog. Profitábilis értelemben az olaszhoz képest egyértelműen és jelentősen kedvezőbb kínai gyártásból a Marzocchi, míg a bolognai technológiához így könnyebben hozzáférő QJ Motors jelentős előnyre tehet szert a konkurenciával szemben.
Cimkék:
Egy kicsit kevesebb műanyag, egy jó fényezés, kisebb első kerék és voilá, el is készült a Royal Enfield Himalayan scrambler.
Elolvasom »A pihenőnap utáni első versenyszakasz igen alaposan átrendezte a Dakar élmezőnyét. Volt komoly eltévedés és sajnos baleset is.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »