Nem csak a motorosokat érinti. De a terepmotorosokat különösen sújtja, hogy Olaszországban egy új jogszabály értelmében a továbbiakban lényegében nem hódolhatnak szenvedélyüknek. Legalábbis legális keretek között innentől kezdve sokkal nehezebb lesz.
Az új szabályozás értelmében a 2,5 méternél keskenyebb utakra nem hajthat be semmilyen motorizált jármű, meghajtástól függetlenül. Sem motorkerékpárok, sem terepjárók, sem ATV-k. Semmi. Az egyetlen kivételt azok a járművek jelentik, amelyek egy adott terület gondozásához szükségesek. Erdészeti járművek, traktorok.
Az olasz motorkerékpáros szervezetek természetesen nagyon tiltakoznak. Az Olasz Motorkerékpáros Szövetség (FMI) és a Nemzeti Kerékpáros/Motorkerékpáros Egyesület (ANCMA) arra hívják fel a figyelmet, hogy a szabályozás túlságosan szűk látókörűen született meg. Egészen biztos, hogy a Ducatinál és az MV Agustánál is éppen örömtáncot járnak, hiszen mindkét olasz vállalat éppen csak előállt egy-egy erősen terepképes túraenduróval.
Cimkék:
Az indiai TVS Motors-szal való együttműködés gyümölcse a BMW belépőszintű kínálata, például a G310R.
Elolvasom »A túraenduró piacon 2022-ben nem a nagy dögök, hanem a kisebb, filigránabb típusok jelentik az újdonságot.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »