Még 2013-ban történt, hogy a két külön világban nagynak számító vállalat, a német BMW és az indiai TVS együttműködési megállapodást hozott tető alá. Ennek a bizonyos közös vállalásnak lett az eredménye a kis G széria, amit mind a két gyártó a maga piacán, a maga módján hasznosított. Nálunk lett belőle például G310R és G310GS, az ázsiai piacon pedig a 2018-as TVS Apache 310 RR sportmotor(ka), ami sokak szerint egy G310RR előfutára. Ami valahogy soha nem akar megérkezni.
A BMW és a TVS folytatja a közös munkát. A két brand a nyilatkozataik alapján továbbra is az 500 köbcenti alatti kategóriában egyesítik erőforrásaikat, hogy közös erővel fejlesszenek olyan platformot, amit aztán mind a két fél hasznosíthat.
Az utóbbi időben látványos a TVS Motors térnyerése. Az indiai motorgyártó vállalat terjeszkedik. Ennek jele, hogy a BMW-vel nem csak belsőégésű, hanem elektromos motor fejlesztésére is aláírtak. De még szembeötlőbb a nyomulás, ha számba vesszük, hogy 2020-ban felvásárolták a brit Nortont, amit meg akarnak tartani kifejezetten európai márkának.
Cimkék:
Egy rövid időre már úgy tűnt, hogy az Euro5-tel kikerült a Benelli kínálatából a Leoncino 250, de ez megváltozott.
Elolvasom »Olaszországban inkább ne akarj jó kis terepmotoros útvonalakat keresni, mert az mostantól ott nem megengedett.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »