Vörösék bedobtak egy olyan nevet, amire azt hiszem, hogy sokan felkapjuk a fejünket. Hornet. A filigrán Lódarázs még mindig számos motoros társunk alatt fut, de újat már évek óta nem lehet venni. Az új motorral kapcsolatban pedig egy dologban lehetünk csak egészen biztosak: ugyanolyan nem lesz, mint a régi. De valójában csak egy sejtelmes és rövid videó áll a rendelkezésünkre. Semmi adat, semmi kapaszkodó, csak egy tervrajz, részletek nélkül.
Azért szerencsére akad néhány nyom, amin elindulhatunk. Ebből az első, hogy bár a Hornet évek óta nem létezik, de csak felénk. És nem éppen olyan formában, ahogy arra számítanánk. Az indiai Honda Hornet 2.0 valóban egy kis lódarázs. Lódarazsacska inkább, amit egy mindössze 184 köbcentis négyütemű blokk mozgat. A formavilágát azonban könnyű belelátni az alábbi videón szereplő grafikába, így talán közelebb kerülünk az elképzeléshez.
Ám a fenti videó sem hagy minket teljesen nyom nélkül. Egy ilyen teaser kisfilmben nincsenek véletlen képkockák. Persze ez még csak feltételezés, de komoly összeget tennék rá, hogy nem véletlenül látunk a huszonnegyedik másodpercnél kettő dugattyút. És a videó végén a motorhang? Az bizony egy kéthengeresé. De hol helyezkedne el a Honda kínálatában egy soros kéthengeres naked? Hiszen jelenleg elég jól le van fedve a márka csupasz kínálata, amin szépen végig lehet futni a CB500F-től a CB1000R-ig. Jobb híján erre is csak tippet tudunk megfogalmazni, miszerint az NC750S kivezetésével érkezik egy kéthengeres CB650F 75-80 lóerő körül, valamint egy CB1100F az Africa Twin blokkjával.
Cimkék:
Érezhetően felrázta a WorldSBK világát, hogy hat év után a török Toprak Razgatlioglu nyerte a Superbike-világbajnokságot.
Elolvasom »Javarészt olyan módosításokat végeztek el a CBR1000RR-R-en és annak SP változatán, amelyektől középtartományban ugrósabb lesz.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »