Te jó ég! Eltelt 30 év azóta, hogy a Honda bemutatta az első generációs CBR900RR-t, a minden kétséget kizáróan a legszebb SC28-at, a dupla kereklámpást. Az akkori sportmotor összehasonlíthatatlan a mai CBR1000RR-R-rel. Mégis, nem gondoltuk volna, de a Hiroaki Tsakui féle fehér-kék-piros fényezés az újnak is jól áll. De a nosztalgia mellett mást is tud a 2022-es CBR.
A lóerők és a newtonméterek száma egy szemernyit sem változott. Előbbiből 218 jut 14.500-nál, utóbbiból 112 12.500 forulat/percnél. Mégis más élményt ígér, mint a 2021-es változat. Áttervezték a szívócsonkot, a légszűrőházat és a kipufogórendszer leömlő és dob közötti traktusát. Emellett a 40 fogas hátsó lánckerék helyett 43 fogast raktak fel. És, hogy mit várnak ettől? Azt, hogy a 2022-es CBR1000RR-R érezhetően nagyobbat fog lépni a középső fordulatszámtartományban.
A múltidéző fényezést a Showa helyett Öhlins futóműves, Nissin helyett Brembo fékes, kikönnyített CBR1000RR-R változat, az SP kivitel kaphatja meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »