Ha a KTM kínálatában az 1290 Super Duke R-t vesszük az alapmodellnek, az RR kivitelt pedig a csúcsváltozatnak, akkor az EVO-ra tekinthetünk egyfajta egészségesen disznó középútként. Arra, amit azoknak szánnak, akiknek egy Alpok közé vezető néhány napos kitérőnek része lehet egy Red Bull Ring nyíltnap is. A legfontosabb változás az alapkivitelhez képest ebben az esetben a fullos futómű.
Az a bizonyos felsőpolcos futómű az a WP APEX, ami egyébként az RR kivitelben és még olyan modellekben található meg, mint a Ducati Streetfighter V4 S. De igazán ez akkor kel életre, ha kicsengeted érte a felárat az elérhető Suspension PRO csomagért, ami extra beállítási lehetőségeket tartogat.
Ekkor kapsz egy Track módot, ami a KTM tesztpilótáinak ajánlott pályabeállításait tartalmazza, egy Advancedet, ami egy 8 szintes állítási lehetőséget tartalmaz. Valamint egy AUTO beállítást, ami a pilóta tömegét érzékelve az előfeszítést önmaga finomhangolja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »