Végre már! Az MT-07 és az MT-09 (és persze a Tracerek) után érkezett némi hír arról is, hogy az MT sorozat nagyfiúja is frissülni fog. A Cycle World és a német Motorrad számolt be arról, hogy miután alaposan átnyálazták a 2022-re vonatkozó típusengedélyeztetési eljárások nyilvános dokumentumait, megtalálták a Yamaha nagy nakedjének a paramétereit. Azaz a hivatalos bejelentésig következtetésekkel és számokkal kell dolgoznunk.
Az alapok persze maradnak. Sportmotornyi kraft, ahhoz méltó vázban, szélvédelem nuku, akad viszont a régi big bike-okat idéző szemtelenül nagy nyomaték. És persze mindkét érték növekszik a jelenlegi MT-10-hez képest. A lóerők száma 160-ról 166-ra emelkedik 11.500-as fordulatszámon, míg a newtonméterek száma egy egész értékkel növekszik, 112-re, 9.500-nál, míg a cipelendő tömeg 212-ről 214 kilogrammra emelkedett. Ezekkel együtt az elérhető végsebességet 250 kilométer/órában adják meg 245 helyett.
De más értékek is változgatnak. A legmeghatározóbb, hogy megnövekszik a motor hossza. Teljes dimenziójában és maga a tengelytáv is 5 milliméterrel lesz több. De nem csak hosszában, hanem magasságában is változik. 5,5 centiméterrel, 1105 mm-re növekedik a motor legmagasabb pontja, de ebből az adatból egy második verziót is kapunk. A B variáns 13,5 centivel nő magasabbra, ami mondjuk egy SP kivitelhez tartozó plexi lehet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »