Egyébként kár ezt kihegyezni a vételárra. Az MV Agusta korábban elkezdte felvezetni, hogy érkezik a Brutale 1000 RR visszafogottabb a változata, az 1000 RS. De ennek csupán egyik aspektusa, hogy az árat – persze Agusta, és a 200+ lóerős motor tekintetében – elérhetőbbé teszik. A hétköznapi emberhez egy leheletnyivel közelebb álló ergonómia szintúgy a változás szerves részét képezi.
Az 1000 RR és RS között a legfőbb különbséget a futómű jelenti. Az elektronikusan állítható Öhlinseket elől 50-es, feje tetejére állított Marzocchi villák váltják, amelyek beállítása szintúgy változtatható, de már manuálisan. Hátulra pedig Sachs rugó kerül. Maradnak azonban a csúcskategóriás Brembo Stylema féknyergek, valamint az összes csillogó-villogó elektronikai segédlet.
Az emberbaráti jelleget elsősorban az új kormánypozíció fogja biztosítani, amely mintegy 25 milliméterrel magasabbra kerül, sőt egy kicsivel szélesebb is lesz. Ugyanekkor a lábtartók lentebb kerülnek és ülésből is kényelmesebbet tesznek rá. Feldobnak még egy új pár tükröt és kész az RS kivitel. A teljesítmény marad 208 lóerő.
Cimkék:
Egy új teaser videóban mutat többet a Triumph az új Speed Triple 1200 RR-ből, nem várt irányba haladhatnak vele.
Elolvasom »Peter Hickman megtette azt a közszolgálati szívességet, hogy végigment a Man TT egy körén, felszerelt sisakkamerával.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »