Még februárban jelentkezett be a Buell, hogy egyfelől léteznek, másfelől visszatérnének az aktív köztudatba. Nem kevesebb, mint tíz modellt ígértek, hogy létrehoznak. Volt köztük túraenduró, amiről vajmi kevés információt tettek közzé. Valamint egy késznek tűnő roadster, az 1190SX. A bemutatkozó modell azonban úgy látszik a sportmotorjuk lesz. A Hammerhead 1190X.
Kinek hogy, én személy szerint annyira nem látom a fejidomban a névadó pörölycápát, de az oldalidomokon szépen vezetik tovább a halas inspirációt. A kopoltyúkat idéző nyílások persze akkor ütnének nagyot, ha valós aerodinamikai szerephez jutnának.
Sokat egyelőre nem tudunk a Hammerhead 1190X-ről, de a legfontosabb adatok a rendelkezésünkre állnak. A névadó 1190 köbcentis V2-es erőforrás 185 lóerő leadását teszi lehetővé 10.600-as fordulaton és 137.8 Nm forgatónyomatékkal szaggatja a gumit 8.200-nál.
Cimkék:
A Honda NT1100 a sport-túra és GT kategóriákban jelenthet egy üde színfoltot a nakedek és túraendurók korában.
Elolvasom »A Triumph Tiger Sport 660 abban a ligában fog játszani, ahol a Yamaha Tracer 7 és annak GT változata is, de három hengerrel.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »