Valószínűleg igaz a pletyka, hogy a Honda már 2022-ben szeretné a kínálatában tudni az NT1100 sport-túrázót, illetve GT-nek felszerelt hagyományos túramotort. Februárban már oltalom alá vették a nevet, ezúttal pedig a típusengedélyeztetési eljárás során nyert megerősítést, hogy hamarosan érkezik a modell.
Amiről persze ilyenkor inkább még csak találgathatunk. Szerencsére az NT típusjelzés annyira beszédes, hogy szinte magunk előtt látjuk a motort, már amennyiben hű marad a kilencvenes években ugyanezzel a névvel ellátott túramotorokhoz. Csak ezúttal nagyobb kivitelben.
Az NT1100-ba ugyanis az Africa Twinből (és persze a CMX1100 Rebelből) érkezik a soros kéthengeres erőforrás. Várhatóan 75 kW körüli teljesítménnyel. További információkra november végén számítunk, hiszen – ha megtartják – akkor a Honda már jelezte, hogy kint lesznek.
Cimkék:
A hatszoros Superbike világbajnok végre letette az A kategóriás jogosítványt. Na vajon milyen motort választott magának Jonathan Rea?
Elolvasom »Itt az első fotó egy kész Buell Hammerhead 1190X-ről, ami rettenetesen hasonlít a korábbi koncepció tervrajzra.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »