Közeledik az új KTM RC 390 hivatalos bemutatójának időpontja, így napvilágot látott néhány kép, csak hogy felfrissítsük a memóriánkat. A renderelt képek és kémfotók után itt van a maga valójában az osztrák márka legnagyobb sportmotorja, ami várhatóan hétvégén a Red Bull Ringen mutatnak majd meg teljes valójában, minden apró részletről lerántva a leplet.
Sőt, nem csak az új 390-es RC érkezik, hanem az európai mellett az ázsiai piacot is megcélzó 125, valamint 250 köbcentis változatok. Jelenleg az RC 390 a legnagyobb KTM sportmotor, de ez nem biztos, hogy így marad. A legutóbb bemutatott, limitált szériás RC 8C bizonyára nem más, mint egy széles körben forgalmazott RC 8 előfutára.
Amit egészen biztosan már most látunk, az a megváltozott fej- és oldalidomzat, aminek mintájára jön majd az összes többi osztrák sportmotor. Az erőforrás ugyanaz a 373 köbcentis, 32 kW-os egyhengeres, ami a 390 Adventure-ben is megtalálható. Szintén ismerős lesz a túraenduróról érkező TFT kijelző is. Ami még kivehető, hogy szélesebb kormányt és új első féket kap.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »