Hamarosan érkezhet a Bimota KB4. A Kawasaki közreműködésével készülő retró sportmotorról kikerült egy fotó egy Facebook oldalra, amelyen egészen késznek tűnik a gép. Noha azóta el is tűnt a kép, az internet nem felejt, így már teljes harci díszbe öltöztetve csodálhatjuk meg. Nem úgy, mint a korábban kikerülő kémfotókon.
A fényezésen túl azonban új információval eképp sem szolgál. Sőt, a Bimotánál sem viszik túlzásba az információmorzsák csepegtetését. Egyelőre.
Azt viszont már tudjuk, hogy a KB4-et a Z1000SX-ben is használt soros négyhengeres blokk fogja odébb mozdítani, várhatóan 140 lóerő körüli legnagyobb teljesítménnyel. Azonban ez az egyetlen egység, amit a Kawa szállít, még ha nem is olyan elszállt függőcsapszeges kormányzású műszaki vadócnak ígérkezik, mint a H2 Tesi. A blokk egy egyedi alumínium-acél hibridbázba kerül, előre fordított villák, hátra alumínium lengővilla kerül. Ha idén lesz EICMA, addigra biztosan mindent fogunk tudni róla.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »