Hamarosan érkezhet a Bimota KB4. A Kawasaki közreműködésével készülő retró sportmotorról kikerült egy fotó egy Facebook oldalra, amelyen egészen késznek tűnik a gép. Noha azóta el is tűnt a kép, az internet nem felejt, így már teljes harci díszbe öltöztetve csodálhatjuk meg. Nem úgy, mint a korábban kikerülő kémfotókon.
A fényezésen túl azonban új információval eképp sem szolgál. Sőt, a Bimotánál sem viszik túlzásba az információmorzsák csepegtetését. Egyelőre.

Azt viszont már tudjuk, hogy a KB4-et a Z1000SX-ben is használt soros négyhengeres blokk fogja odébb mozdítani, várhatóan 140 lóerő körüli legnagyobb teljesítménnyel. Azonban ez az egyetlen egység, amit a Kawa szállít, még ha nem is olyan elszállt függőcsapszeges kormányzású műszaki vadócnak ígérkezik, mint a H2 Tesi. A blokk egy egyedi alumínium-acél hibridbázba kerül, előre fordított villák, hátra alumínium lengővilla kerül. Ha idén lesz EICMA, addigra biztosan mindent fogunk tudni róla.

Cimkék:
Ezt a Norton vezérigazgatója nyilatkozta miután rengeteg javítandó hibát találtak a modellen. És erre csak a következő V4 SS jelent gyógyírt.
Elolvasom »A RevZilla YouTube csatornától Zack és Ari arra vállalkozott, hogy lenyomja a Dumb és Dumber minimotoros túráját Aspenbe. És ez kemény vállalás.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »