A németországi Hechlingen Enduro Parkban próbálgatták a jövő slágertermékét, az R1300GS-t néhány referenciául szolgáló R1250GS társaságában. Az erről készült fotók a német Motorradnál landoltak, amelyek alapján úgy tűnik, hogy éppen egy korai prototípushoz van szerencsénk. Ennek megfelelően nagyon odafigyeltek és trükköztek az álcázással, hogy inkább csak sejtessen, ne meséljen.
De még így is szembeötlően más a fejidom, pláne ha azokat a képeket nézzük, ahol a jelenlegi GS széria mellett láthatjuk. A fényszóró itt már beékelődik a lapos csőrbe, így a szélvédő alatti területen kialakul egy lapos felület. Valószínűleg ide kerülnek az R1250RT-ben már megismert adaptív tempomat szenzorai.
Ugyanúgy a csúcstechnológiának tulajdonítjuk, hogy a kémfotón lévő motoron fent van a rendszámtábla. Oda tippelhetjük a radaros holttérfigyelőt. De kiszúrhatóak a fotón a korábbinál nagyobb hűtők, amelyek – valamint a letakart hengerek – arra utalnak, hogy a korábban a fokozottan terhelt részeket célzott folyadékhűtést teljes átállás váltja.
Fotók: Motorrad Magazin
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »