A németországi Hechlingen Enduro Parkban próbálgatták a jövő slágertermékét, az R1300GS-t néhány referenciául szolgáló R1250GS társaságában. Az erről készült fotók a német Motorradnál landoltak, amelyek alapján úgy tűnik, hogy éppen egy korai prototípushoz van szerencsénk. Ennek megfelelően nagyon odafigyeltek és trükköztek az álcázással, hogy inkább csak sejtessen, ne meséljen.
De még így is szembeötlően más a fejidom, pláne ha azokat a képeket nézzük, ahol a jelenlegi GS széria mellett láthatjuk. A fényszóró itt már beékelődik a lapos csőrbe, így a szélvédő alatti területen kialakul egy lapos felület. Valószínűleg ide kerülnek az R1250RT-ben már megismert adaptív tempomat szenzorai.



Ugyanúgy a csúcstechnológiának tulajdonítjuk, hogy a kémfotón lévő motoron fent van a rendszámtábla. Oda tippelhetjük a radaros holttérfigyelőt. De kiszúrhatóak a fotón a korábbinál nagyobb hűtők, amelyek – valamint a letakart hengerek – arra utalnak, hogy a korábban a fokozottan terhelt részeket célzott folyadékhűtést teljes átállás váltja.

Fotók: Motorrad Magazin
Cimkék:
Ausztria után Svájc politikai szcénája is úgy értékeli, hogy a 95 decibelnél hangosabb járművek ne hajthassanak fel bizonyos utakra.
Elolvasom »Ezt a Norton vezérigazgatója nyilatkozta miután rengeteg javítandó hibát találtak a modellen. És erre csak a következő V4 SS jelent gyógyírt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »