Egészen újszerű, de rendszeres bevételi forrást eszelt ki a Klim, motoros felszerelésekben utazó cég. A csizmák, nadrágok, kabátok és más hagyományos motoros holmik mellett protektorokat, saját márkás bukósisakokat és légzsákos motoros mellényeket is kínálnak. Ez utóbbi téren akad egy új termékük, az Ai-1, aminek a működését egészen konkrétan előfizetéshez kötötték.
És ez pontosan azt jelenti, amire gondolsz. Tehát azt, hogy ha nem csengetted ki az aktuális havidíjat, akkor a termékhez tartozó alkalmazás nem engedi feloldani a védelmi funkció bekapcsolását és a mellény nem látja el a feladatát. Ebben az esetben pirosan világító LED figyelmeztet rá, hogy nem fog pukkanni a szerkó.

A Klim Ai-1 400 euróba kerül, ami a légzsákos mellény piacon nem kedvezőtlen árképzés. Csakhogy ezzel még nem teljes a kép. A vásárló előtt két lehetőség áll. Ezen túl vagy fizeti a havi 12 eurós előfizetési díjat vagy újabb 399 euróért – ez úgy 140 ezer forint – megkapja a végleges feloldást. A gyártó biztosítja róla a vásárlókat, hogy ha úgy jár le az előfizetés, valamint a hozzá tartozó 30 nap türelmi idő, a mellény akkor sem fog kikapcsolni menet közben, csak az újra aktiválást nem fogja már engedélyezni.

Cimkék:
A kínai CFMoto motorkerékpárjai már az olasz spájzokban várakoznak. Az öt modell a középméretű kategória legfontosabb szegmenseit fedi le.
Elolvasom »A kék benzin a három gigavállalat, a Shell, a Volkswagen és a Bosch közös fejlesztése, egy környezetkímélőbbnek tartott üzemanyag.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »