Igen, jól olvasod, gesztusvezérlés. Motorra. Az autóiparban évek óta jelen van és a BMW most benyújtott egy szabadalmat, ami alapján a motorkerékpárjaikon is megjelenhetne a technológia. De hogyan is kellene ezt elképzelnünk?
Nem a levegőben kellene kalimpálni. Az érzékelők a visszapillantó tükrök szárain kapnának helyet és a markolatokat fogó kezek mozdulatait vizsgálnák. Azaz finom ujjmozdulatokkal vezérelhetnél olyan funkciókat, mint mondjuk a követő tempomatot, az üzemmódokat vagy a kapcsolt eszközeidet.
A BMW felvetése tegyük hozzá, hogy valahol jogos. A XXI. század motorjain megjelenő gomberdők piszkálgatása motorozás közben nem szerencsés. Vagy éppen az sem, amikor még ismerkedési fázisban éppen közeledsz a kereszteződéshez és állandóan le kell pillanatod, hogy melyik is az irányjelző a sok kapcsoló között. De tényleg az ujjtorna legjobb megoldás? Nem azt kellene újra átgondolnunk, hogy mire is van szükségünk egy jó motorozáshoz? Tényleg meg tudod különböztetni a kipörgésgátló 7-es és 8-as fokozatát? Tényleg jót tesz nekünk és az élménynek ha a kijelzővel és telefonnal párosított sisak kommunikációból felváltva üvölt a zene és kér számon az asszony, hogy mikor érsz már haza? Egészen biztosan jó irányba megyünk?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »