Van már vagy bő két éve is annak, hogy nagyot fordult a világ. Vagy legalább a Harley-Davidson, mert korábban el sem tudtuk volna képzelni, hogy lepaktál a brand egy kínai márkával. Még akkor sem, ha az éppenséggel az ország talán legismertebb motoripari vállalata. Pedig megtörtént, sőt egy ideig azt hittük, hogy hozzánk is fognak hozni valódi belépőszintű HD-t. Aztán történt egy vezető- és szemléletváltás a cégnél és úgy döntöttek, hogy ez nem fér bele a márka imidzsébe. A kínai kis vékettest kínosan távol tartják Európától és Észak-Amerikától.
Pedig nem lett volna hülyeség. A Harley-Davidson jelenleg nem kínál a közel három mázsás Softailnél kisebb motort az európai piacon. Az egyszeri frissen bemotorosodónak, aki lelkesedéstől fűtve beszédeleg egy Harley kereskedésbe, esélye sincsen arra, hogy rábeszéljék egy észszerűbb kezdőmotorra.
A kínai Harley egyébként QianJiang SRV300 néven látta meg a napvilágot. A Kínai Népköztársaság területén nem is matricázzák át holmi nyugati brand termékének, de a többi ázsiai országba már Harley-Davidson néven érkezik meg a Sportster-szerű, 30 lóerős kéthengeres.
Cimkék:
Úgy tűnik, hogy a Norton kezd magára találni miután a TVS a nevére vette a márkát. Berendezkednek az új gyárban és indulhat a buli.
Elolvasom »A BMW szabadalmaztatta az autóiparban évek óta jelenlévő technológiát motorkerékpárra. A gesztusvezérlés a gomberdőket hivatott leváltani.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »