Valami olyasmi járhatott a Honda főhadiszállás legnagyobb koponyáinak agytekervényei kusza között, hogy a világ legpotensebb motorvásárló piacán – Indiában – nehogy már csak a Royal Enfield cuccai jelentsék a barnakabátos hipsztersrácok álmainak netovábbját. Hiszen tudnak ők nagyon klasszikusat, nagyon szépen tálalni. Ez lett a CB350 H’ness, amit úgy látszik, annyira gusztusosan sikerült prezentálni, hogy a világ többi része is megkívánta. Átnevezték GB350-re és azt mondták: akkor menjen!
A kizárólag indiai piacot pedig korábban annyira komolyan gondolták, hogy az immáron GB350 néven szaladgáló klasszikus megjelenésű motor még Japánban is éppen csak debütál.

Japán után azonban arra számítunk, hogy az európai piac lehet a következő állomás. Kétoldali rugóstag, kellemesen klasszikus megjelenés, finoman morgó 21 lóerős, 350-es egyhengeres. Ugyan melyik európai nagyváros díszletei közül lógna ki? Budapestről biztosan nem, pláne kellemesen elérhető árazás mellett.

Cimkék:
Karbon idomokkal, ülés- és markolatfűtéssel csalogatja vevőit a Yamaha TMAX jubileumi 20th Anniversary limitált szériája.
Elolvasom »Mindössze 500 darab készül belőle, 180 kiló és ugyanennyi lóerő és csak a vegytiszta motorozásról szól. Ez a KTM 1290 Super Duke RR.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »