Valami olyasmi járhatott a Honda főhadiszállás legnagyobb koponyáinak agytekervényei kusza között, hogy a világ legpotensebb motorvásárló piacán – Indiában – nehogy már csak a Royal Enfield cuccai jelentsék a barnakabátos hipsztersrácok álmainak netovábbját. Hiszen tudnak ők nagyon klasszikusat, nagyon szépen tálalni. Ez lett a CB350 H’ness, amit úgy látszik, annyira gusztusosan sikerült prezentálni, hogy a világ többi része is megkívánta. Átnevezték GB350-re és azt mondták: akkor menjen!
A kizárólag indiai piacot pedig korábban annyira komolyan gondolták, hogy az immáron GB350 néven szaladgáló klasszikus megjelenésű motor még Japánban is éppen csak debütál.
Japán után azonban arra számítunk, hogy az európai piac lehet a következő állomás. Kétoldali rugóstag, kellemesen klasszikus megjelenés, finoman morgó 21 lóerős, 350-es egyhengeres. Ugyan melyik európai nagyváros díszletei közül lógna ki? Budapestről biztosan nem, pláne kellemesen elérhető árazás mellett.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »