Ez a fránya modern világ! Alig néhány nappal ezelőtt történt, hogy a Suzuki bedobta a közösbe az atombombát, miszerint hosszú évek után visszatérnek a legendás modellel. Azaz Euro5 ide vagy oda újra lesz Hayabusa. Ám az akkori teaser videó éppen csak annyit mutatott meg, hogy lássuk, a sziluett tényleg Busás. Illetve ezeken túl levonhattunk néhány apró következtetést az egy pillanatra felvillanó műszerfalon megjelenő információk alapján.
És akkor azt gondoltuk, hogy alig néhány hosszabb lélegzetvétel és látni fogjuk, hogy milyen az új Hayabusa. Persze február 5-re számítottunk, de ez a XXI. század, amikor mindenkinek lapul a zsebében legalább egy mobil, rajta kamerával, netkapcsolattal. Az alábbi fotó a híresztelések szerint egy Suzuki kereskedőknek tartott prezentációról származik, amelynek eredeti célja az volt, hogy előre felkészítsék a forgalmazókat az érdeklődők kérdéseire.

A szörnyű minőségű, sötét fotóra tehát ez a magyarázat. Ami alapján annyi azért megállapítható, hogy a gyártó nagyon figyelt arra, hogy a régi Hayabusa formavilága rendkívül egyértelműen visszaköszönjön az új modellen. A kipufogó sokaknak szemet szúrt, amin nem is csodálkozom. Nem a motor éke, de biztosan hamar megjelennek hozzá az alternatív megoldások. A profi fotókra, technikai részletekre és adatokra továbbra is február 5-én számítunk, addig minden más csak találgatás.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A KTM legkisebb, idomos és sportos motorja, az RC390 ismét kimerészkedett az útra és ismét fotók készültek róla.
Elolvasom »A Kawasaki féle új, elektromos félautomata váltóból első blikkre a cruiserek és más nem hagyományos felépítésű motorok profitálhatnak.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »