A 2021-es V85-tel együtt mutatta be a Moto Guzzi a megújult, régimódi motorjait, a V7 után a V9-eket, amelyek két kivitelben lesznek elérhetőek. A stílus persze olaszosan kellemes maradt a szemnek, néhány apró változással mégis modernizálták az árut.
A blokkot a V85 retró hangulatú túraendurótól örökölte meg. Természetesen hosszában épített V2, mégiscsak Guzziról van szó. Ezzel a legnagyobb teljesítménye 65 lóerőre, a maximális forgatónyomatéka pedig 73 newtonméterre nőtt. Ez mintegy 10 lóerő és 11 Nm növekedést jelent.
Az alapkivitel kapta a Roamer nevet. Ahhoz képest a Bobber felszereltség másik nyerget, alumínium oldalelemeket, másik első sárvédőt, full LED-es világítást kap nappali menetfénnyel, amely egy kitárt szárnyú sast jelenít meg. Mindkét kivitel gumiágyazású lábtartókkal érkezik, amiknek a célja, hogy a vibráció egy részét elnyeljék.
Cimkék:
A készülő kínai túraenduró, a CFMoto MT800 még európai szemmel is megfelel a modern trendeknek. Eltanulták a szakmát na.
Elolvasom »Január 18-án a hajnali órákban teljesen leégett a híres osztrák Motorkerékpár Múzeum. Az ott kiállított veterán különlegességekkel együtt.
Elolvasom »A cél egy olyan bázis létrehozása, amely minden motoros számára hasznos lenne. Egyúttal azonban demonstrálná összetartásunkat és erőnket is.
Elolvasom »Kevés annyira eklektikus és csodált mororkerékpár márka létezik, mint a Bimota. Legutolsó klasszikus motorjukat nézhettük meg testközelből.
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »