A 2021-es V85-tel együtt mutatta be a Moto Guzzi a megújult, régimódi motorjait, a V7 után a V9-eket, amelyek két kivitelben lesznek elérhetőek. A stílus persze olaszosan kellemes maradt a szemnek, néhány apró változással mégis modernizálták az árut.
A blokkot a V85 retró hangulatú túraendurótól örökölte meg. Természetesen hosszában épített V2, mégiscsak Guzziról van szó. Ezzel a legnagyobb teljesítménye 65 lóerőre, a maximális forgatónyomatéka pedig 73 newtonméterre nőtt. Ez mintegy 10 lóerő és 11 Nm növekedést jelent.
Az alapkivitel kapta a Roamer nevet. Ahhoz képest a Bobber felszereltség másik nyerget, alumínium oldalelemeket, másik első sárvédőt, full LED-es világítást kap nappali menetfénnyel, amely egy kitárt szárnyú sast jelenít meg. Mindkét kivitel gumiágyazású lábtartókkal érkezik, amiknek a célja, hogy a vibráció egy részét elnyeljék.
Cimkék:
A készülő kínai túraenduró, a CFMoto MT800 még európai szemmel is megfelel a modern trendeknek. Eltanulták a szakmát na.
Elolvasom »Január 18-án a hajnali órákban teljesen leégett a híres osztrák Motorkerékpár Múzeum. Az ott kiállított veterán különlegességekkel együtt.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »