Van néhány jogos kritika amit meg lehet fogalmazni a kínai, de úgy általánosságban szemlélve az ázsiai motoriparral szemben. A tartósság lottó, a kérdőjeles eredetiség, az önazonosság hiánya vagy az olyan társadalmi kérdések, mint a helyi munkaerő kiszolgáltatottsága mind valid kérdéseket vet fel. De azt nem lehet a szemükre vetni, hogy nem tanulnak. Nézd csak meg rendesen a kínai CFMoto túraenduró részleteit! Dizájn szinten tökéletesen megfelel a modern kritériumoknak, ez egészen egyszerűen nem vádolható bazárisággal.
Volt is honnan tanulniuk. A CFMoto MT800-ban felhasználták azt, amit a KTM-mel való együttműködésük során ellestek. A motoblokk is teljes egészében a KTM 790 Adventure-ből származik.
A kínai túraenduró hivatalos bemutatója még hátra van, és az az igazság, hogy minket itt Magyarországon ez vajmi kevéssé is érint. Nem látjuk, hogy a motor bekerülne a hazai forgalmazásba is. Máshol két kivitelben lesz elérhető. Utcai alapkivitelben és egy terepesítettben, amely első ránézésre küllős felniket és tisztességes haspáncélt jelent.
Cimkék:
Az amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda, azaz az FBI találhatott valami turpisságot a Ducati kaliforniai bázisán.
Elolvasom »A V85 blokkját kapta meg a Moto Guzzi stílusos vonala, a V9, amelyből Roamer és Bobber néven jön egy változat.
Elolvasom »A robogó fizikai felépítése és kezelőszervei is eltérnek egy "hagyományos" motorétól. Lássuk, mi mindent MUSZÁJ tudni, amikor ilyet vezetsz.
Elolvasom »A prémium bukókat gyártó X-lite felnyitható túrasisakja teljes mértékben megújult az idei modellévre. Nézzük, milyen lett az X-1005!
Elolvasom »A Honda állítása szerint egy vadonat új, sose látott módon szuper nagyrobogó a Forza 750. Sőt, túraképes GT robogó! Na de mi is valójában?
Elolvasom »Minden szempontból drámai baleset történt tegnap Budapesten. A mentőautó és a motor ütközésében motoros társunk ráadásul életét vesztette.
Elolvasom »