Van néhány jogos kritika amit meg lehet fogalmazni a kínai, de úgy általánosságban szemlélve az ázsiai motoriparral szemben. A tartósság lottó, a kérdőjeles eredetiség, az önazonosság hiánya vagy az olyan társadalmi kérdések, mint a helyi munkaerő kiszolgáltatottsága mind valid kérdéseket vet fel. De azt nem lehet a szemükre vetni, hogy nem tanulnak. Nézd csak meg rendesen a kínai CFMoto túraenduró részleteit! Dizájn szinten tökéletesen megfelel a modern kritériumoknak, ez egészen egyszerűen nem vádolható bazárisággal.
Volt is honnan tanulniuk. A CFMoto MT800-ban felhasználták azt, amit a KTM-mel való együttműködésük során ellestek. A motoblokk is teljes egészében a KTM 790 Adventure-ből származik.
A kínai túraenduró hivatalos bemutatója még hátra van, és az az igazság, hogy minket itt Magyarországon ez vajmi kevéssé is érint. Nem látjuk, hogy a motor bekerülne a hazai forgalmazásba is. Máshol két kivitelben lesz elérhető. Utcai alapkivitelben és egy terepesítettben, amely első ránézésre küllős felniket és tisztességes haspáncélt jelent.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »