Van néhány jogos kritika amit meg lehet fogalmazni a kínai, de úgy általánosságban szemlélve az ázsiai motoriparral szemben. A tartósság lottó, a kérdőjeles eredetiség, az önazonosság hiánya vagy az olyan társadalmi kérdések, mint a helyi munkaerő kiszolgáltatottsága mind valid kérdéseket vet fel. De azt nem lehet a szemükre vetni, hogy nem tanulnak. Nézd csak meg rendesen a kínai CFMoto túraenduró részleteit! Dizájn szinten tökéletesen megfelel a modern kritériumoknak, ez egészen egyszerűen nem vádolható bazárisággal.
Volt is honnan tanulniuk. A CFMoto MT800-ban felhasználták azt, amit a KTM-mel való együttműködésük során ellestek. A motoblokk is teljes egészében a KTM 790 Adventure-ből származik.
A kínai túraenduró hivatalos bemutatója még hátra van, és az az igazság, hogy minket itt Magyarországon ez vajmi kevéssé is érint. Nem látjuk, hogy a motor bekerülne a hazai forgalmazásba is. Máshol két kivitelben lesz elérhető. Utcai alapkivitelben és egy terepesítettben, amely első ránézésre küllős felniket és tisztességes haspáncélt jelent.

Cimkék:
Az amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda, azaz az FBI találhatott valami turpisságot a Ducati kaliforniai bázisán.
Elolvasom »A V85 blokkját kapta meg a Moto Guzzi stílusos vonala, a V9, amelyből Roamer és Bobber néven jön egy változat.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »