Nemrégiben a Harley-Davidson egy új vízhűtéses blokkot fejlesztett. Pontosabban kettőt. A kisebbik Revolution X erőforrást az időközben sajnos elkaszáltnak tekinthető Bronx projekt kapta volna. A nagyobbik, 1250-es „Max” pedig az, ami a Pan-Americába is bekerül. Ám tudjuk, egy blokkot egy motorhoz használni nem költséghatékony dolog. A HD főhadiszálláson eleve nem is így gondolkodtak. Még akkor is, amikor új utakat hirdettek – csak, hogy aztán később a vezetőváltás után visszaforduljanak a hűséges vásárlók felé – belengettek egy hagyományosabb kivitelt. Ez volt a Custom.
A Custom várhatóan a Sportster családhoz fog tartozni, de az új blokk és a különleges kivitel miatt mégiscsak egészen önálló modell lesz. A Harley egyelőre csupán annyit jelentett be, hogy készül, terveik szerint 2021-ben be is mutatják. Azaz a modell várhatóan 2022-ben válik elérhetővé a vásárlók számára.

A forma üt mint a decis pálinka. A scrambleresen felhúzott kipufogókkal, a tömzsi kerekekkel, a hangvillára emlékeztető lengőkarral és rövid, mokány megjelenésével kicsit olyan, mintha valaki tovább faragott volna egy Fat Bobot. Nagy kérdés, hogy mennyire akarnak erős motort letenni az asztalra. Az erőforrásban benne van a potenciál, a fordított első villák biztatóak, ugyanakkor a hagyományos acélcsőváz és az egytárcsás első fék nem biztos, hogy elegendőek lesznek ahhoz, hogy a Harley lóerőhegyeket szabadítson a vásárlóira.

Cimkék:
Az osztrák falu, Fucking népszerű turistamegállóhely és persze motoros célpont volt. Természetesen a neve miatt, amit megváltoztatnak.
Elolvasom »"Adventure crosstourer" névvel illeti a Kymco a DT X360 robogóját, amit az X-ADV ellenfelének szánnak, de egészen máshonnan közelítik meg.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »