Tényleg sikerült megalkotnia a Kymconak a Honda X-ADV tereprobogó ellenfelét? Hááát. Az egészen biztos, hogy máshonnan közelítették meg a műfajt. Akárhogy is, a cég magabiztosan nevezi a DT X360-at adventure crosstourernek, de látványosan inkább egy nagytestű robogóról beszélünk. Na nem mintha egyébként ez baj lenne.
A Kymco a napokban tartotta meg a Time to Excite névre hallgató prezentációját, ahol bemutatott néhány érdekességet. Akad villanyrobesz, háromkerekű kanyargós és persze a DT X360.
Már a névből is kiviláglik, hogy az erőforrás sokkal kisebb, mint ami a Honda tereprobogójában van. 320 köbcenti, egyhengeres SOHC, ami 29 lóerőt produkál és 30 Nm forgatónyomatékot.
Előre 14-es, hátra 13-as kerekek kerültek, amelyekre a Kymco gyárilag enyhén terepes jellegű gumit húz. Az ülésmagasság 800mm, a tank 12,5 literes és az adventure jegyében széles kormányt kapott, sérülékeny műanyag kézvédőkkel. A robogó tömege 193kg. Az elektronika 2020-as szinten van. LED-es fények, LCD kijelző, állítható kipörgésgátló, kulcsnélküli indítás. Az ülés alatti tárolórekesz elég nagy, a hírek szerint két bukósisakot elnyel.
Cimkék:
A Harley az új, 1250-es Revolution X blokkjukhoz egy Sportster családhoz közeli Custom névre hallgató vasat alkot.
Elolvasom »Minek agyonmacerálni azt, ami egyébként jó, nem? Valahogy így gondolhat a Suzuki a V-Strom 650 és SV 650 modelljeire.
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »Ádám egy fiatal motoros, aki beleszeretett a hazai hőskor abszolút motorjába, a 250-es MZ ETZ-be. De az álmok hamar szertefoszlottak.
Elolvasom »Igazából csak egy ráncfelvarrást eszközölt a Benelli jól sikerült A2-es túraenduro modelljén. A TRK 502 X mégis érezhetően jobb motor lett.
Elolvasom »