Nem ismeretlen dolog, hogy a motorkerékpár iparágának kisebb vagy nagyobb szegleteiben visszahívást írnak ki a gyártók. Lehet ennek számtalan oka. Egy beszállító hibája, egy rosszul megválasztott anyag, de komoly műszaki probléma vagy egészen bagatell, adminisztratív jellegű hiba is állhat a háttérben. De inkább a műszaki holmik esetében szoktuk meg. Pedig – sokszor nem is gondolnánk – a motoros felszerelésekre is írnak ki visszahívást időnként. Ez történt most is.
A visszahívást a BMW Motorrad írta egy házon belül kínált kabátra és egy kesztyűre. Egészen pontosan a Club Leather Men’s Jacketre, de abból is csak az M-es méretre. Valamint a DownTown kesztyűkre.


És a hiba? Nem, nem arról van szó, hogy kiszakad belőle a protektor. Viszont ezek gyártása során olyan anyagot használtak, amelyeknek túl magas a króm-trioxid szintje. Ez pedig azok számára, akik erre érzékenyek kényelmetlenséget okozhat például viszketés formájában vagy allergiás reakciót válthat ki. Az európai vásárlók bármikor visszaküldhetik ezeket kereskedőnek. Regisztrált eset eddig nem történt, így a probléma egyelőre pusztán elméleti. Na, hát ilyen is van! 🙂

Cimkék:
A Honda valószínűleg tovább bővíti az Africa Twinben is szolgáló sorkettes blokk felhasználási területét. A Honda CB1100X lehet a következő.
Elolvasom »Az osztrák falu, Fucking népszerű turistamegállóhely és persze motoros célpont volt. Természetesen a neve miatt, amit megváltoztatnak.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »