A Honda is elkezdte bemutatni a 2021-es felhozatalát. Az Euro5 miatt ők is számos modellen frissítettek. Egyike ennek a sornak a része a CB1000R Neo Sports Café. A modell korábbi, nálunk készült tesztjét Ákos mesterünk tollából, ide kattintva találod meg.
Ha a küllem felől közelítjük meg a CB1000 Neo Sports Café változásait, akkor az új fényszóró szúrhat először szemet. De valamelyest módosult a segédváz is, valamint új felniket kapott.
A blokk továbbra is 998 köbcenti, soros négyhengeres, csak ezentúl teljesíti az új környezetvédelmi előírásokat. Az új PGM-Fi egységnek köszönhetően lágyabb erőleadást, ugyanakkor fiúsabb gázreakciót ígérnek. A legnagyobb teljesítménye 143 lóerő 10.500-nál, maximális forgatónyomatéka pedig 104 Nm 8.250-es fordulatszámon. Kapott egy új TFT kijelzőt okostelefonos kapcsolattal (HVSC) amit megfelelő felszerelés mellett hangvezérléssel is lehet kezelni. Akinek pedig a motor színe fekete, azoknak érkezik egy Black Edition változat, ami elnevezéséhez hűen nem pompázik a szívárvány összes színében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »