A Bimota mindig is igazi különlegességekben utazott. Természetesen az új H2 Tesi sem lóg ki a sorból. A Kawasakitól származó kompresszoros blokk talán csak a jéghegy csúcsa. A valódi műszaki különlegességet és a biztos tudatot, hogy nem jön veled szembe a Mátrában egy ugyanolyan motor, azt bizony meg kell fizetni. Ez kérem már a prémiumság – sőt, a luxus – terepe.
Ízlelgessük egy kicsit! 64.000.- euró. Hatvannégyezer. Az durván átszámolva jelen írás pillanatában úgy 23 milliónyi jó magyar forintot jelent. Hát nem egy V-Strom!

A Bimota H2 Tesi fejlesztése jelen pillanatban ott tart, hogy elkészítették belőle a harmadik prototípust. Ez várhatóan azt jelenti, hogy már tényleg csak egy kis finomhangolás van hátra. Aztán a terveknek megfelelően októberben elkezdődhet az első modellek legyártása. Nem is tolták túl az idei évre tervezett darabszámokat. Mindössze 250 darab fog elkészülni belőle, ha csak a COVID be nem tesz nekik is.

Cimkék:
Készül a Husqvarna Norden 901 és továbbra is úgy néz ki, mintha egy nagyon vagány, fullos KTM 790 Adventure lenne.
Elolvasom »Befutott néhány fotó arról, amint vadonat új, V4-es erőforrással szerelt Ducati Multistrada túraendurót tesztelik. Egészen késznek tűnik.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »