Kína, pontosabban a kínai (és ázsiai) ipar egyre szorosabbra fűzi a viszonyát a motorkerékpárokat előállító, ismert márkákkal. Igaz, egyelőre jellemzően inkább az alsóbb köbcentik kategóriájában számottevő a jelenlétük, de ne legyenek illúzióink! Ez idővel meg fog változni. Ennek talán egyik előjele egy éppen készülő, soros négyhengeres erőforrás.
Az említett soros négyhengeres motorblokkot a Kína székhelyű cég, a Wuyi Weisenke Power Technology fejleszti és VSK800 munkanéven keresztelték el. A felépítéséből adódik, hogy várhatóan valamilyen sport jellegű vagy naked motorban fog landolni. Na de vajon ki lehet a titokzatos megrendelő? Erre is van elmélet.
A nemzetközi sajtóban, és az azokhoz tartozó kommentmezőkben megjelenő legnépszerűbb elmélet már egészen stabil lábakon látszik állni. Eszerint a blokk Japánban fog landolni. Ezt olyan részletekre alapozzák, mint a vízpumpa rögzítési pontjai, a szelepfedél kialakítása és úgy zusammen a megjelenése, amely alapján – badabumm- ez a Hondának készül. Természetesen ez egyelőre csak elmélet, de ha összeveted a CB650R és a CBR650R blokkjával, akkor tényleg emlékeztet rá. Jön a CBR800R és a CB800R?
Cimkék:
Jó áron csúcsmotor? Az eredmény természetesen az, hogy a világ motorosai ráizgultak a Tuono V4 X-re, amiből így többet készít az Aprilia.
Elolvasom »Holló Henrik, Parádsasvár polgármestere aláírásgyűjtéssel küzd azért, hogy a motorosakat kitiltsák a mátrai 24-es út egy szakaszáról.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »