Kína, pontosabban a kínai (és ázsiai) ipar egyre szorosabbra fűzi a viszonyát a motorkerékpárokat előállító, ismert márkákkal. Igaz, egyelőre jellemzően inkább az alsóbb köbcentik kategóriájában számottevő a jelenlétük, de ne legyenek illúzióink! Ez idővel meg fog változni. Ennek talán egyik előjele egy éppen készülő, soros négyhengeres erőforrás.
Az említett soros négyhengeres motorblokkot a Kína székhelyű cég, a Wuyi Weisenke Power Technology fejleszti és VSK800 munkanéven keresztelték el. A felépítéséből adódik, hogy várhatóan valamilyen sport jellegű vagy naked motorban fog landolni. Na de vajon ki lehet a titokzatos megrendelő? Erre is van elmélet.
A nemzetközi sajtóban, és az azokhoz tartozó kommentmezőkben megjelenő legnépszerűbb elmélet már egészen stabil lábakon látszik állni. Eszerint a blokk Japánban fog landolni. Ezt olyan részletekre alapozzák, mint a vízpumpa rögzítési pontjai, a szelepfedél kialakítása és úgy zusammen a megjelenése, amely alapján – badabumm- ez a Hondának készül. Természetesen ez egyelőre csak elmélet, de ha összeveted a CB650R és a CBR650R blokkjával, akkor tényleg emlékeztet rá. Jön a CBR800R és a CB800R?
Cimkék:
Jó áron csúcsmotor? Az eredmény természetesen az, hogy a világ motorosai ráizgultak a Tuono V4 X-re, amiből így többet készít az Aprilia.
Elolvasom »Holló Henrik, Parádsasvár polgármestere aláírásgyűjtéssel küzd azért, hogy a motorosakat kitiltsák a mátrai 24-es út egy szakaszáról.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »