Kína, pontosabban a kínai (és ázsiai) ipar egyre szorosabbra fűzi a viszonyát a motorkerékpárokat előállító, ismert márkákkal. Igaz, egyelőre jellemzően inkább az alsóbb köbcentik kategóriájában számottevő a jelenlétük, de ne legyenek illúzióink! Ez idővel meg fog változni. Ennek talán egyik előjele egy éppen készülő, soros négyhengeres erőforrás.
Az említett soros négyhengeres motorblokkot a Kína székhelyű cég, a Wuyi Weisenke Power Technology fejleszti és VSK800 munkanéven keresztelték el. A felépítéséből adódik, hogy várhatóan valamilyen sport jellegű vagy naked motorban fog landolni. Na de vajon ki lehet a titokzatos megrendelő? Erre is van elmélet.
A nemzetközi sajtóban, és az azokhoz tartozó kommentmezőkben megjelenő legnépszerűbb elmélet már egészen stabil lábakon látszik állni. Eszerint a blokk Japánban fog landolni. Ezt olyan részletekre alapozzák, mint a vízpumpa rögzítési pontjai, a szelepfedél kialakítása és úgy zusammen a megjelenése, amely alapján – badabumm- ez a Hondának készül. Természetesen ez egyelőre csak elmélet, de ha összeveted a CB650R és a CBR650R blokkjával, akkor tényleg emlékeztet rá. Jön a CBR800R és a CB800R?
Cimkék:
Jó áron csúcsmotor? Az eredmény természetesen az, hogy a világ motorosai ráizgultak a Tuono V4 X-re, amiből így többet készít az Aprilia.
Elolvasom »Holló Henrik, Parádsasvár polgármestere aláírásgyűjtéssel küzd azért, hogy a motorosakat kitiltsák a mátrai 24-es út egy szakaszáról.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »