Kína, pontosabban a kínai (és ázsiai) ipar egyre szorosabbra fűzi a viszonyát a motorkerékpárokat előállító, ismert márkákkal. Igaz, egyelőre jellemzően inkább az alsóbb köbcentik kategóriájában számottevő a jelenlétük, de ne legyenek illúzióink! Ez idővel meg fog változni. Ennek talán egyik előjele egy éppen készülő, soros négyhengeres erőforrás.
Az említett soros négyhengeres motorblokkot a Kína székhelyű cég, a Wuyi Weisenke Power Technology fejleszti és VSK800 munkanéven keresztelték el. A felépítéséből adódik, hogy várhatóan valamilyen sport jellegű vagy naked motorban fog landolni. Na de vajon ki lehet a titokzatos megrendelő? Erre is van elmélet.
A nemzetközi sajtóban, és az azokhoz tartozó kommentmezőkben megjelenő legnépszerűbb elmélet már egészen stabil lábakon látszik állni. Eszerint a blokk Japánban fog landolni. Ezt olyan részletekre alapozzák, mint a vízpumpa rögzítési pontjai, a szelepfedél kialakítása és úgy zusammen a megjelenése, amely alapján – badabumm- ez a Hondának készül. Természetesen ez egyelőre csak elmélet, de ha összeveted a CB650R és a CBR650R blokkjával, akkor tényleg emlékeztet rá. Jön a CBR800R és a CB800R?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »