Komoly hagyománya van a Triumphnál a Trident névnek. A hetvenes évek Isle of Man TT menője jól csengő történelmet tud a háta mögött. Később egyszer már leporolták az elnevezést, majd egy ideje ismét nélküle maradtunk. 2019-ben azonban újra bejegyeztették. A találgatás azóta megy, hogy vajon mi lesz ebből. Most már nagyjából látjuk. Egy igazi középköbcentis, modern roadster.
A dizájn közel sem olyan különc, mint amit a Triumphtól megszoktunk. A britek biztosra mentek és olyasvalakit kértek fel, aki bizonyítottan képes jól játszani a formákkal. Az elkövető Rodolfo Frascoli, aki egyébként nem először jár Hinckley közelében, hiszen a Tiger 900 már az ő nevéhez fűződik. Mint ahogy a Suzuki retrofuturisztikus pengéje, a megújult Katana is.
A motorhoz a Street Triple 675-ös, természetesen soros háromhengeres elrendezésű, sokat bizonyított blokkját porolták le. Az Euro5 normák miatt valószínűleg veszít valamelyest az eddig megismert erejéből, de a kategória kontextusában nézve ez talán nem is baj. Hiszen olyan motorok ellenfelének szánják, mint az MT-07, a Z650 vagy az SV650.
És akkor lássuk a prototípus mellé szervírozott ígéreteket! Ebből kettő van. Az első, hogy a kategóriában kiemelkedő technológiát képzelt mellé a Triumph. Ez vélhetően egy dőlésszög-érzékelővel együttműködő kanyar-ABS-t és kipörgésgátlót takar, miközben lelki szemeink előtt megjelenő extrák listáján a gyorsváltó emelkedik ki a ködből. A másik pedig, hogy ennek ellenére az árával úgy kalkulálnak, hogy azzal borsot törjenek a konkurencia orra alá. Izgalmas!
Cimkék:
Bernhard "Blechmann" Naumann szabad utat engedett a kreativitásának, és szabadon alkotott a kezei közé került R18-cal.
Elolvasom »Általában bármilyen tartalmat közlünk az Onroad.hu felületein, azokkal a célunk minden esetben a szórakoztatás. Most kivételesen fontos mondanivalónk van.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »