Gőzerővel folyik a BMW R18 szupercruiserének a felvezető kampánya. És ehhez a bajorok egy igen szimpatikus eszközt választottak. Hiszen bár ők maguk is több kivitelt fognak a leendő vásárlók rendelkezésére bocsátani, a krúzer feelinghez betonsúlyosan hozzátartozik az átalakítás, az egyéni ízlésre szabás igénye. Hogy ötleteket adjanak, mit lehet kihozni az 1800 köbcentis bokszerből, jónevű motorépítőknek osztogatják a modellt. Legutóbb Bernhard Naumann, azaz Blechmann kaparinthatta kezei közé a vasat. És ez lett belőle.
A szabadjára engedett fantázia és kreativitás végeredménye egy nehezen meghatározható, mégis összeálló forma lett. Egyszerre modern és klasszikus. Több féle stílus elemeiből is építkezik, mégsem lett kusza mix. Én magamban café tourernek vagy café baggernek neveztem el.
Az osztrák motorépítő mester leglátványosabb húzása természetesen a fejidom. Nem bumszli, nem lesz a látvány tőle orrnehéz. Olyan, mintha a XX. század elején valami nagyon futurisztikusat akartak volna alkotni. A fényszóró finoman emlékeztet a BMW autós iparágában védjeggyé váló vesékre. Miközben az a megoldás is izgalmas, hogy egészen a tank nyereg felőli végéig lehúzódik az íve, ezzel profilból is meghatározva a mű ízét. A pinstripe és a fekete fényezés az R17-et idézi, ami jól rímel hasonló hangulatot idéző króm kipufogóra. Mr. Blechmann és csapata mintegy 450 munkaórát ölt a projektbe, szóval nem egy összecsapott munka. Mit is tehetnénk? Gyönyörködünk benne.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »