Még mindig tud meglepetést okozni a koronavírus. Mármint – úgy igazából – negatív értelemben. Az idei év következő COVID-19 áldozata ugyanis a suzukai 8 órás endurance verseny. A neves rendezvények sorban maradnak el 2020-ban. EICMA, Intermot nem lesz, a MotoGP naptár teljesen felborult és sajátos ízt kapott. A Sturgis Rally ugyan zavartalanul futott le, de a legendássá ért japán versenyt nem tartják meg. Az oka ennek pedig egészen egyszerű. Japán nemrégiben szigorította az országba való beutazás feltételeit. Így pedig a külföldi csapatok java része egészen egyszerűen nem tud eljutni a pályára.
A suzukai 8 órás versenyt eredetileg júliusban kellett volna megtartani. Az akkor életünkbe vastagtalpú csizmával beletaposó pandémiás állapot miatt azonban átidőzítették az eseményt novemberre. Akkor még mindenki – pláne a szervezők – abban reménykedett, hogy addigra javul, sőt megoldódik a helyzet. Nem így lett.

Az idei az első év, amikor az 1978 óta létező versenyt lemondják. Erre eddig nem volt példa. Jobb híján a mindenki által várt eseményt egyszerű házi bajnokságra cserélik. Azaz csak japán csapatok és versenyzők állnak fel a rajtvonalhoz. Kaoru Tanaka szervező közleményben kért elnézést a rajongóktól és a versenyzőktől. Ugyanakkor azt is kifejezte, hogy a 2021-es versennyel mindenkit kárpótolni igyekeznek majd.

Cimkék:
A KTM nem csak dizájnban frissít az RC390-en. A blokk teljesíteni fogja az Euro5 normatíváit, új vázat, futóművet kap és még a fék is változik.
Elolvasom »Az M Performance karbonszálas felni a BMW ajánlása szerint közútra és versenypályára egyaránt megfelelő, könnyű alkotórész.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »