Az a fránya közösségi média! Azt a fajta videózást még valahol megértem, amikor szereplésre vágyó motorosunk feltesz egy kamerát a sisakjára és megmutatja a szerpentinek között, hogy mit tud. Aztán itt vannak a háromszázzal az egyenesben típusú videók. Ezek sportértéke vitathatóbb, és talán azt hittük, hogy mára már kezd kimenni a divatból. De nem! Itt van egy újabb kolléga, aki megmutatta, hogy képes a csuklóját akár úgy is elfordítani, hogy a gázkar lekoppanjon. Juhú!
A videó legkiemelendőbb momentuma egyértelműen 48 másodpercnél következik be. Hősünk óránként 294 kilométeres sebességgel (óra szerint) megérkezik egy éppen sávot váltó autó mellé. Akinek nyilván esélye sem volt arra, hogy észrevegye a közeledő R1-et. Azt, hogy nem csapódott bele az autó farába, mint reggeli tojás a serpenyőbe, úgy hívják, hogy mázli.
Tehát a fenti videó készítője épségben megérkezett otthonába. A birtokában lévő felvételt pedig feltöltötte Instagramra, hogy más is megnézhesse, hogy milyen tempót ment. Megtörtént. Mintegy 9.000 megtekintés érkezett rá, és ebből legalább egyet egészen biztosan az érintett, bengalurui rendőrségtől zsebelt be. A 8,5 milliós lakosú város hatósága jelezte, a motort korábban vezető férfit letartóztatták, a kék R1-et pedig lefoglalták. Hiába, India az önszerveződő közlekedési káosz hazája, de mindent azért ott sem néznek el a hatóságok.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Persze jobb ha mi, európai motoros létformák nem szövögetünk álmokat róla, de a Yamaha sornégy kis sportmotorja jó ellenfele lehet a ZX-25R-nek.
Elolvasom »Három különleges kiadású Ducati érkezik, köztük a Lamborghini inspirálta Diavel, egy nagytúrázó Multistrada és egy Scrambler.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »