A Kawasaki bemutatta a megújuló, 2021-es motocross célszerszámát. Az immár 40 éve múltra visszatekintő KX250-nel folytatják az eddigi tradíciót. Továbbra is egy kőkemény, sportcélú off-roader marad. Csupán könnyebb lesz, valamivel erősebb, kitolták a legmagasabb fordulatszámát, elektromos önindítót és hidraulikus kuplungot kap.
A fejlesztésben nem más csapat, mint a Kawasaki World Superbike mérnökgárdája vett részt. Az eredmény plusz 1,3 lóerő, tovább kitolható legnagyobb fordulatszám és az ígéretek szerint agresszívebb karakter lett. Azért mielőtt ezt nem gondolnád nagy melónak: ehhez új vezérműtengelyekre, leömlőre, hajtókarra, dugattyúgyűrűre, főtengelyre és átdolgozott égéstérre volt szükség.
Mindemellett a KX250 felhasználóbarátabbá válik. A hidraulikus kuplung ma már a motocross világban sem ördögtől való. Ahogy az elektromos önindító sem, bár a legélesebb versenyfelkészítés során valószínűleg az első lesz, ami a kukában végzi. Ugyanakkor a gombnyomásra állítható rajtelektronika hasznos fejlesztésnek tűnik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »