A szabadalmi eljárásban megjelent grafikák arról árulkodnak, hogy a Honda mérnökei fejlesztenek egy sort a CRF450R-en. A képek az új-zélandi Szellemi Tulajdoni Hivatalánál landoltak, amik alapján azt feltételezhetjük, hogy az Egyesült Királyságba, valamint Európába kerülő modellek ettől nem fognak jelentősen eltérni.
A 2020-as modellhez képest a legszembeötlőbb változást talán a kipufogó jelenti. Nem csak az eddig két különálló végdob válik egy masszív egységgé. Hanem már a leömlőtől kezdve látszik, hogy egy teljesen új rendszert pakolnak a CRF450R alá. Ezzel együtt a hűtő kialakítása is megváltozik.
A másik első pillantásra is feltűnő fejlesztés, hogy a mechanikus kuplungot hidraulikus váltja. A Honda megerősítése szerint a blokk marad a jól ismert 449 köbcentiméteres hengerűrtartalmú, négyszelepes Unicam egység. Azonban arra számítunk, hogy a továbbiakban több fejlesztésről is le fog hullni a lepel. Az eddigi információink szerint a gyártó nem csupán a jelenlegi generációt fejlesztette, hanem az MXGP-ben felgyűlt tapasztalataik alapján sok tekintetben újraépítették a népszerű terepmotort. Kíváncsian várjuk a fejleményeket!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »