Ezt mégis hogy? Hogyan ment át ez az ötlet egy meetingen? Egyáltalán megmérték az ötletgazda testhőmérsékletét, hogy esetleg nem lázas-e? Vagy legalább egy cuccteszt volt? Egyszerűen imádom. Rajongok. Kompresszoros, H2 blokkos cruiser. Ezt azért még ízlelgessük egy kicsit. És akkor menjünk elébe a kérdésnek: mi értelme lenne? Nyilván semmi, de kit érdekel?
Persze nem arról van szó, hogy készen állnak a tervrajzok és gőzerővel zajlik a fejlesztés. Csupán egy renderelt kép futott be a japán Young Machine magazinhoz. A “kiszivárgás” célja pedig vélhetően nem más, minthogy a Kawasakinál felmérjék a reakciókat. De végtére is ki nem vágyna legalább a lelke legeltemetettebb bugyrában egy 200 lovas, sornégyes, feltöltős cruiserre?
De azért adja magát a kérdés: egyáltalán megtörténhet? Ha valamelyik gyártó palettáján megjelenhet egy ilyen eszement konstrukció, akkor az egyértelműen a Kawasaki. Az erőforrás adott, krúzerológiailag pedig rengeteg tapasztalatot halmoztak fel a Vulcan szériának köszönhetően. A kép persze bárkitől származhat, de a japán Young Machine magazin esetében azért érdemes szem előtt tartani, hogy azok a srácok legendásan jó kapcsolatot ápolnak országuk négy nagy motorgyártó vállalatával. Nem ez lenne az első eset, hogy egy vad ipari pletyka, ami náluk kezdi pályafutását, végül valósággá válik. Szóval ujjacskákat keresztbe!
Cimkék:
A Bimota KB4 várhatóan a Kawasaki 1000 köbcentis, sornégyes erőforrását fogja használni. Befutott róla az első kémfotó.
Elolvasom »Tehát van egy ilyen kit, amivel Katana szerűvé tudod átalakítani a garázsodban pihenő Suzuki SV650-et. Vagy valami ahhoz hasonlóvá.
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »Ádám egy fiatal motoros, aki beleszeretett a hazai hőskor abszolút motorjába, a 250-es MZ ETZ-be. De az álmok hamar szertefoszlottak.
Elolvasom »Igazából csak egy ráncfelvarrást eszközölt a Benelli jól sikerült A2-es túraenduro modelljén. A TRK 502 X mégis érezhetően jobb motor lett.
Elolvasom »