Teljesen, tökéletesen megértjük, ha valaki rágerjedt a Suzuki legendás típusát újjáélesztő neoretró motorra. A Katana nem csak egy nagyon szép, hanem egyszersmind jó motor is. Ez nem is csoda, hiszen mint azt már tudjátok – mi is megénekeltük – nem más, mint a GSX-S1000 szépészeti beavatkozáson átesett darabja. Feszesen sportos alapbeállítású futóművével, jó kanyarstabilitásával és persze a K5-ös, sornégyes, literes blokkjával persze, hogy bárki fejét elcsavarja, aki a 80-as évek filmesztétikáján cseperedett fel. Az ilyen szentimentális lelkek talán még a nevetségesen kicsi tankot is elnézik neki.
Na de mi van azokkal, akik hasonló beállítottságúak, akiknek a Robotzsaru, a Terminátor meg a Szárnyas Fejvadász az etalon, de a 148 lovas valódi Katana sok? Ha a Suzukit kérdezzük, akkor semmi. Így aztán a japán WeBike a kezébe vette az irányítást. És valahogy megszületett ez a kit.
A képeken is megcsodálható Katana kit a Suzuki egy mérettel kisebb, ám rendkívüli népszerűségnek örvendő SV650 motorjához született meg. De nem működik. Harmónia? Arányok? Ilyesféle humbukságok nem játszottak szerepet a tervezési folyamatok során.
Nem jó, nem szép, de legalább könnyű felszerelni. Az eredeti fényszóró leszerelése után már mehet is fel a kamu Katana fejidom. A kit négy féle fényezésben érhető el – noha ebből kettő jelenleg out of stock – de fényezés nélkül is megrendelhető, hogy aztán a tulajdonos a saját színeit álmodja rá. A készletért akciósan 101.075 japán jent kérnek, avagy jelen írás megszületésének pillanatában mintegy 297.340 csörgős, magyar forintot. De kérlek ne tedd!
Cimkék:
A Kawasaki háza táján valakinek elgurulhatott a gyógyszere és a H2 blokkja köré épített, kompresszoros cruiser álmot láthatott.
Elolvasom »Az elmúlt időszakban nagy vihart kavart, hogy a motorosok hogyan és miként parkolhatnak Balatonfüred sétányán, de erre a bojkott nem jó válasz.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »