Ezt mégis hogy? Hogyan ment át ez az ötlet egy meetingen? Egyáltalán megmérték az ötletgazda testhőmérsékletét, hogy esetleg nem lázas-e? Vagy legalább egy cuccteszt volt? Egyszerűen imádom. Rajongok. Kompresszoros, H2 blokkos cruiser. Ezt azért még ízlelgessük egy kicsit. És akkor menjünk elébe a kérdésnek: mi értelme lenne? Nyilván semmi, de kit érdekel?
Persze nem arról van szó, hogy készen állnak a tervrajzok és gőzerővel zajlik a fejlesztés. Csupán egy renderelt kép futott be a japán Young Machine magazinhoz. A “kiszivárgás” célja pedig vélhetően nem más, minthogy a Kawasakinál felmérjék a reakciókat. De végtére is ki nem vágyna legalább a lelke legeltemetettebb bugyrában egy 200 lovas, sornégyes, feltöltős cruiserre?
De azért adja magát a kérdés: egyáltalán megtörténhet? Ha valamelyik gyártó palettáján megjelenhet egy ilyen eszement konstrukció, akkor az egyértelműen a Kawasaki. Az erőforrás adott, krúzerológiailag pedig rengeteg tapasztalatot halmoztak fel a Vulcan szériának köszönhetően. A kép persze bárkitől származhat, de a japán Young Machine magazin esetében azért érdemes szem előtt tartani, hogy azok a srácok legendásan jó kapcsolatot ápolnak országuk négy nagy motorgyártó vállalatával. Nem ez lenne az első eset, hogy egy vad ipari pletyka, ami náluk kezdi pályafutását, végül valósággá válik. Szóval ujjacskákat keresztbe!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »