A sors nem egyenlően osztotta el mindenki között a türelem felbecsülhetetlen erényét. A tüzes tettrekészség azonban időnként jól sül el. A 119 éves Royal Enfield több féle és fajta motort kínál vásárlóinak, mint valaha. Az új 650-es szériájukkal pedig egyértelműen Nyugat-Európa felé kacsintgat az indiai kézben lévő gyár. És el kell ismerni: mind az Interceptor, mind a Continental GT szép darabok, kívánatosan kelletik magukat. Egy ideje felmerült a két modell sikerének függvényében, hogy készül belőlük egy Scrambler változat is. Ez egyelőre még várat magára.
De nem Lettországban, ahol a helyi Royal Enfield képviselet már megalkotta a maga Scrambler változatát. Tehát ez egy nem hivatalos modell, amit odafent mégiscsak meg lehet vásárolni.
Egészen pontosan úgy hívják, hogy Scrambler MCH az átalakítást végző műhely, a helyi Moto Classic House után. Súlyos átalakításokról szó sincsen, de a képeket azért érdemes elnézegetni! A 650-es platformra bütykös gumit húztak, a fényszóró rácsot kapott, a blokk pedig haspáncélt. Na és persze felkerült az elmaradhatatlan, magasan hátrahúzott kipufogó, amit a Zardtól szereztek be. Ha ezekkel nem is váltották meg a világot, arra azért jól rámutat, hogy a Royal Enfield kínálatában igen is elférne egy 650-es, sorkettes Scrambler.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »