A BMW április 1-jén jelentette be, hogy az idei évben nem vesznek részt sem az EICMA, sem az Intermot kiállításokon. Nem sokkal később csatlakozott hozzájuk a KTM is. De hiába akadt meg a szemed a dátumon, ennek bizony a fele sem tréfa. Az okot gondolom máris kitaláltad: koronavírus.
A BMW egy rövid közleményt adott ki arról, hogy mind a kölni Intermot, mind a milánói EICMA kiállítástól távol maradnak. Az új modelljeik bemutatására pedig újszerű, kreatív megoldásokat keresnek. Igazából ez nem is áll tőlük olyan távol. A ShiftCam blokkos RT és GS modelleket már tavalyelőtt is egy emlékezetes, medencés party jellegű internetes közvetítés során mutatták meg a világnak. És tudjátok mit? Jó volt!
Hasonlóan jár el a Husqvarna, a GAS GAS és a KTM márkák tulajdonosa, a Prier Mobility is. Bár ők azért hozzátették azt is, hogy ha a kiállítások rendezői nem ragaszkodnak kőbe vésett módon az időpontokhoz, hanem azok átcsúsznak 2021-re, akkor megfontolják a szándékaikat. Őszintén remélik, hogy az életmenetünk addigra visszazökken a normális kerékvágásba.
Nagyon súlyos hírek és joggal tölt el mindenkit az aggodalom, hogy ez csupán a kezdet. De még akkor is, ha “csak” a BMW és a KTM marad távol a két gigakiállítástól, akkor is komoly a gond. A milánói EICMA még csak elkaristol a japán és olasz gyártókkal, valamint a számtalan kapcsolódó bemutatóval. A kölni Intermot alól azonban ezzel két nagyon komoly tartópillér zuhant ki, hiszen általában pont ők a rendezvény igazi főszereplői.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »