Nem arra született mindenki, hogy megmondja mi a szép és mi nem. De azért ehhez is van kapaszkodó a világban. A Red Dot dizájndíj zsűrije fekete öves ízléskapitányokból áll, így rájuk azért lehet alapozni. Az 1955-ben alapított díjat rendre kiosztják a motorkerékpárok kategóriájában is, ahol az utóbbi időben általában a Yamaha arat. Volt már Red Dot díjazott az MT-07, az XMax 300, az XSR 900 és még néhány modelljük. Vitt már haza díjat az Akrapovic is, ezúttal viszont a Honda CBR1000RR-R SP-t találták a legidőtállóbban szépnek.
A Fireblade széria 1992-ben mutatkozott be és bár ez kimeríthetetlen vita tárgyát képezi, sokan mindig is a valaha volt legszebb sportmotorok között tartották számon. Mármint évről évre.
Ennek ellenére a jelenlegi Piros Pöttyre nem egyfajta életműdíjként kell gondolni. A CBR1000RR-R SP a rendkívül sikeres MotoGP versenymotor, az RC213V ösvényén lett dizájnolva. Ebben az esetben a küllem mégsem csak a szem gyönyörködtetésére való. “Arra született, hogy minden kategóriában versenyeket nyerjen, beleértve a kisebb viadalokat és a nemzetközi futamokat is. Ezt a célt szem előtt tartva határoztuk meg a formavilágot és a stílust – a legapróbb részleteket is a kimagasló sebesség és teljesítmény, valamint az aerodinamikai hatékonyság jegyében dolgoztuk ki. Óriási megtiszteltetés, hogy ilyen nagy presztízsű díjjal ismerték el munkánkat.” – mondta Satoshi Kawawa, a Honda motorkerékpár-üzletágának vezetője .
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »