Sajnos elérkezett az évnek azon időszaka, amikor a legelszántabb motorosokat leszámítva szögre akasztjuk a bukót és a motoros kabátot, szeretett motorunkat pedig hosszabb ideig a garázsban pihentetjük. Aki így tesz, annak érdemes tovább olvasnia. Rengeteg, hasznosabbnál hasznosabb cikk született már arról, hogy mit és hogyan érdemes érdemes elvégezni a motoron a téliesítés előtt. Most nem csupán ezekre térünk ki, hanem megnézzük azt is, miként tud ebben közreműködni üzletünk, a Motocity.
Először is a szíved csücske megérdemel egy alapos mosást és láncápolást. Itt jönnek képbe az angol Oxford termékei, a Noodle Sponge mikroszálas motormosó rongy (OX252) és kefeszett (OF607) – hogy a legszűkebb helyen is tiszta legyen a motor. Végül jöhet a lánctisztító kefe (OX108), hogy minden szennyeződést leszedjünk a szekunder hajtásról.
Aki pedig járt már úgy, hogy egy nem tervezett gumicserével kezdte a szezont a téli állásban deformálódott és emiatt vibrációt okozó gumik miatt, annak jól jön egy masszív, merev motoremelő az olasz Basteftől (cikkszámok 92006 és 92005). Érdemes nem csak a hátsó kereket, hanem az elsőt is megemelni, így mindkettőt tehermentesítve. Ehhez szükség van még a motor típusa függvényében adapterekre az emelőkhöz. Például tüskés emelő az első villa alá (cikkszám SAC10), hátra egy Oxford L-profilú emelőadapter zártszelvény lengővillához, vagy ha van emelőszem-előkészítés a gépeden, akkor egy pár Oxford emelőszem és hozzájuk U-adapter (OX784).
Most, hogy megspóroltad egy feleslegesen megvett új szett gumi árát, gondolhatsz az akksira. A mai csepptöltők nagy része már elég “intelligens” ahhoz, hogy november elején rátedd töltőre az akksid és a márciusi jó idő beköszöntével lekösd róla. Majd – ez a legfontosabb – pöcc-röffel indulj az első gurulásodra az új szezonban. Erre kiváló választás az Oxford Oximiser 900 (EL573). Az akksira rákötve lefuttat egy tesztet és ez alapján elindítja a megfelelő programot. Ha egy sokoldalúbb töltőt szeretnél a Motocity-től – amit például az autódhoz is tudsz használni -, az Oxford Oximiser 3X (EL200EU) a megfelelő választás.
Amennyiben nem a nappaliban telelteted a gépet, hanem esetleg egy sima garázsban, ne bízd a véletlenre a biztonságát sem. Tegyél rá rá legalább riasztós tárcsalakatot. Újdonság, hogy kapható már akksis, telefontöltővel tölthető tárcsalakat is. Ez akkor előnyös, ha nincs kedved gombelemeket vásárolgatni. Ő az Oxford Quartz XA10 (LK272). Mozgatás hatására olyan hangosan riaszt, hogy a halottak is felkelnek rá! Emellett jár hozzá emlékeztetőkábel is és töltőkábel is. Az akksija egy töltésre több hónapot is kibír, így egész télen nem lesz rá gondod.
Már csak egy takaróponyvára van szükséged, ami megvédi a motorod a tél viszontagságaitól. Függetlenül attól hogy csak a garázsban porosodik a vas vagy kint tárolod a szabadban, tökéletes választás az Oxford Aquatex. Strapabíró anyagának hála vízálló, hóálló, véd a portól és mindemellett lélegzik is, így nem lesz a korrózió melegágya a letakart motor. A legkisebb 50-es robogóktól a legnagyobb túraendurókig kapható (S, M, L, XL méretben). Az sem gond, ha rajta hagyod a hátsó dobozod a motoron, ugyanis kapható belőle kifejezetten hátsó dobozos kialakítású is. (CV200-CV207).
Na most számoljuk össze mindezt, és kiderül, hogy a motorozás bizony drága hobbi. De minden motor megérdemli a megfelelő törődést, ezért a győri Motocity úgy döntött, hogy 20 SZÁZALÉK KEDVEZMÉNYT AD minden Bastef motoremelőre, Oxford motorápoló eszközökre, emelőadapterekre, emelőszemekre, akksitöltőkre, ponyvákra és tárcsalakatokra. Figyelem, az akció péntekig, azaz november 22-ig érvényes! Az akciós árak a webshopra nem kerülnek ki, a rendelés leadásakor hivatkozz erre a cikkre és kedvezményesen küldjük a rendelésed. Amennyiben kérdésed van, keress minket bátran!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »