Sokat gondolkodtam már azon, hogy vajon miért szeretjük a naked motorokat? Hiszen ha belegondolunk, akkor az idomos társaikhoz mérten csupán elenyésző mértékben kecsegtetnek előnyökkel. És mégis, hiába mondja azt a puszta logika, hogy kényelmesebb lesz bebújni egy idom mögé és élvezni a szélvédelmet. Hiába terveztem már el én magam is sokadjára, hogy ezentúl csak idomos gépet veszek. Valahogy imádjuk a csupasz vasakat. A Ducati is ügyesen használja ki ezt a megbabonázó erőt. Semmi kétségünk nincsen: a hamarosan bemutatkozó Streetfighter V4 sokunk szívét fogja elrabolni.
Az ugyanis jönni fog, és nem kell beérnünk a motorépítő műhelyek hol jobban, hol rosszabbul sikerült alkotásaival! A hivatalos állásfoglalás persze még hiányzik, de a Ducati atyaúristene, Claudio Domenicalli az AcidMoto-nak adott interjújában félig-meddig megerősítette az információt.
„AcidMoto.ch: Oké. Beszéljünk a V4-ről. A Panigale V4R nyerte az összes szavazást, mi pedig nem lehetünk elég hálásak azért, hogy tesztelhettük. Remélhetjük, hogy ez a V4-es blokk más motorban is felbukkan majd, példának okáért egy Streetfighter V4-ben?
Claudio Domenicali: Úgy gondolod, hogy a Ducatinak ilyen motort kellene gyártania?
AcidMoto.ch: Igen, lenne rá igény. Ezt a kérdést gyakran megkapjuk az olvasóinktól.
Claudio Domenciali: Akkor a lehető leghamarabb elkészül!”

Ti mit tippeltek, mire gondolhatott a maestro? Mikor mutatkozik be az 1’103 köbcentis, Desmosedici Stradale V4-es blokkal szerelt, várhatóan 180 lóerő körüli szörnyeteg? Egyszerűen az EICMA keretein belül sütik majd el, vagy kerítenek valami kreatívabb bemutatkozót a csupasz bestiának?

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A MotoPartsShop kínálatában szereplő ICON cuccok mindig is üde színfoltot jelentettek a motoros ruhák között. Nézzük idei kabátjaikat!
Elolvasom »Az egészen olcsótól a bevált prémium termékekig rengeteg féle markolatfűtés szerezhető be a Motoralkatresz.eu üzletéből. Nézzük a választékot!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »