Nem a Harley-Davidson az egyetlen olyan brand ami rájött, hogy a motor eladása mellett a kiegészítőkben is van fantázia – na és ami fontosabb, komoly pénz is. De rendben is van ez így. Szeretjük díszítgetni, kicsit perszonalizálni a kicsikénket, közben pedig a családi Octavia megmaradhat olyannak, amilyennek a mérnökök és dizájnerek megálmodták. A scrambler stílusnak pedig kifejezetten jól áll ha nem marad minden gyári állapotban. Így aztán bemutatott két „inspirációs kitet” a Triumph, amik persze önmagukban is megállják a helyüket, de inkább amolyan ötletforrásként érdemes rájuk tekinteni. Lássuk, hogy mire gondoltak a britek.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A legendás versenyző, mindenki kedvence, Valentino Rossi ismét megmutatta, hogy nem csak motort tud gyorsan vezetni, hanem WRC-t is.
Elolvasom »Amikor szóba kerülnek a valaha volt legszebb motorok, akkor a Ducati 906 Paso ritkán kerül megemlítésre. De Nigel Mansell mégis beleszeretett.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »