Mik is a benyomásaink a legújabb A2-es jogosítvánnyal vezethető motorokról? Főleg a sportosabb szekcióról? Többnyire az, hogy remek gépek, amik alapvetően nem is túl drágák, de jól használhatóak, élvezetesek és egyértelműen a fiatalokat célozzák meg velük. Ilyen a Yamaha R3 is. De mi van, ha a leendő vásárló nemcsak, hogy nem a korahuszonéves korosztályhoz tartozik, hanem még a klasszikus stílusra is fogékony? Vagy elkezd a nagyobb köbcentis, A2-re lefojtott gépek között nézelődni vagy vesz egy pofás átalakító szettet.
Vagy valami ehhez nagyon hasonló gondolat születhetett meg a GG Retrofitz műhelynél. Az átalakító kitjüknek köszönhetően az R3-ból egy igazi oldschool, retro vasat lehet faragni. Ráadásul anélkül, hogy a motor felhasználhatósági rátáján egy szemernyi csorba esne.
A felszerelt kit szinte visszaröpíti a motort és annak büszke tulajdonosát az 1960-as évek utcai versenymotorjainak a világába és kőszívű motoros legyen a talpán, akinek ez nem bizseregteti meg az ágyékát.
A stílus persze nem olcsó. Amikor a cég webshopján beteszi az ember a kosárba az áhított cuccot, akkor $1’198 – azaz mai árfolyamon kicsivel több mint 340’000 forint lesz a végösszeg. És akkor abban még nincsen benne a szállítási költség. Sőt, a matricázás sem, amit külön kell megvásárolni $258 fejében, anélkül csak az egyszerű fehér szett érkezik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »