Nem vitte túlzásba a Triumph a modellfrissítést, mégis fontos lépést tett előre. A változás azt a 900 köbcentiméteres erőforrást érinti, ami a Street Twinben és a Street Scramblerben teljesít szolgálatot. Ha csak úgy ránézünk az adatra, akkor talán széttárjuk a kezünket és megkérdezzük: és akkor mi van? Hiszen a blokk teljesítménye 54-ről 64 lóerőre kúszott fel, ami nem tűnik egetrengetőnek. Mégis, ha jól belegondolunk ez hozzávetőlegesen 18%-os növekedés, ami már egy egészen tisztességes fejlesztés.
A lényeg mégsem ez, hanem az, hogy az új erőforrás áttört egy komoly lélektani határt, hiszen vásárlói szemszögből egy 54 lovas gép teljesítménye elfogadható egy gyönyörű nosztalgiamotorban, de a 60 lóerő felett már univerzálisabban is használhatónak hat.
Az átszabott motorblokk teljesítménynövekedéséhez egy hangyányi új karakter is társul. A fordulatszámtartomány maximumát kitolták, így ezentúl 7’500-nál jön a tiltás. De a játék részét képezi, hogy új, könnyebb főtengelyt, kiegyensúlyozótengelyt és kuplungot terveztek a géphez a britek, sőt még magnézium deknit is kapott.
További komoly fejlesztés, hogy a kétdugós Nissin helyett ezentúl négydugattyús Brembo féknyergek kapnak helyet a Triumph retro motorjain. Fejlesztettek az első futóművön és persze az elektronikai csomagon. Az üzemmódkapcsoló a road és a rain állást ismeri és kérhető guminyomás-figyelővel, ülés alatti extra USB csatlakozóval és gyári immobiliserrel.
Cimkék:
Az INTERMOT mindig szolgál újdonságokkal és apró részletekkel, amiket érdemes felfedezni. Mutatunk nektek egy rakás érdekes képet.
Elolvasom »A KTM 450 Rally Replica nem más, mint egy limitált szériás célszerszám azoknak, akik komolyan érzik a versenytechnikát.
Elolvasom »Túl vagyunk a 2019-es év első kellemes, napos hétvégéjén. Több motoros baleset történt, ami felvet néhány kérdést a motorozással kapcsolatban.
Elolvasom »Visszatérünk az aszfaltra, de egyelőre semmilyen vészhelyzetről nincs szó. Mielőtt odaérne a sorozat, beszéljünk az általános fékkezelésről!
Elolvasom »Saját motorom egy BMW F800GS. Ezzel derítjük ki, megéri-e beruházni egy Wilbers progresszív első rugóra. A véleménynél beszédesebb a videó.
Elolvasom »Nem csupán a kedvezményezett jótékony szervezeteket támogatja a Kawasaki: belépésükkel a motoKvíz minden résztvevője csak nyerni fog!
Elolvasom »