Magyarországon a Scrambler stílus egy kicsit kevésbé hódít, mint tőlünk nugatra. Persze csak a gyakorlatban, hiszen a jó ízlésnek mi magunk sem vagyunk híján. A terepes hipsztermotorok a hosszútávú túrázást kevésbé támogatják, mint a városi vagy murvás csapatást, esetleg egy rövid szerpentinezést Dobogókőn. A szkrembik így klasszikus második motor státuszban vannak nálunk, azt pedig kevesen engedhetik meg maguknak egy olyan helyen, ahol huszonéves motorokra kuporgatunk éveken keresztül. Egy cseh kollégám azonban meghazudtolja ezt a hozzáállást. Ugyanis Jan vígan szaladgál és használ boldogan, egyetlen motorként egy Ducati Scramblert. Tehát használható gépekek ezek, csak nehezen fér a fejünkbe a gondolat.
A Triumph újdonsült, 1’200 köbcentiméteres blokkal szerelt terepkávézósa egy ideje már be van lengetve. Az újdonságot a frissen megjelent teaser videóban az jelenti, hogy ezúttal már azt is tudjuk, hogy mikor indítják útjára a britek. Az új Scrambler idén október 24-től lesz elérhető.
Ezen felül új információkat nem csepegtetett a gyártó, így csak magunk tudnánk szemezgetni, de az alábbi kisvideó nem sikerült nagyon árulkodóra. Három dolgot azonban megtudtunk még így is az erdőből kilépő motorról. Az egyik, hogy terepgumi van rajta, a másik, hogy haspáncél. Ez nem túl sok, de legyen valami jó és érdekes hír is: az a két másodperc ameddig hallhatjuk az új gépet, az alapján veszett jó hangja van. Ez is valami, nem?
Az új Scrambler ugyanazzal a blokkal érkezik, amit a Triumph a Bonneville Bobber, a Bobber Black, a Speedmaster, a T120 vagy a Thruxton modellekbe is pakol. Tehát az 1’200 köbcentiméteres folyadékhűtéses, sorkettes erőforrás nem lesz újdonság, csak az a kérdés, hogy a finomhangolás miképpen sikerül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »