Bárcsak lenne most annyiszor egy ezres a tárcámban, ahányszor végighallgattam egy frissen bemotorosodott ismerősömtől, hogy úgy hallotta azt az “S” betűs sisakot kell venni, mert az jó. Szegényeknek ilyenkor mindig segítek, hogy a Schuberth sipkát keresi és abból is valószínűleg a C3-ast ajánlotta neki valamelyik hardcore túramókus. Egy bejáratott, jó hírnév mögött gyakran áll valódi érték.
Na és persze az sem utolsó szempont, hogy a márkanév máshonnan is ismerős lehet. A madgeburgi cég sok területen ott van, ahol az emberek kobakjának jól jöhet a védelem. Így aztán vannak munkavédelmi vagy éppen katonai felhasználású termékeik is. Ugyanígy a motorozni való bukósisakok területén sem csupán a “C” széria létezik. Itt van rögtön a nyitott sisakok kedvelőinek az O1, vagy a felnyithatósághoz nem ragaszkodók számára az R2.
Az O1 a klasszikus, nyitott sisakok szerelmeseinek készült. A retro típusú, Kiskőrösi formákat idéző sapkák már a színekkel annyit operálnak, hogy ne csak egy védelmi eszköz, hanem egyfajta dizájntermék is legyen. Feketében szigor chopperezéshez, bolondos kék-sárga fényezésben pedig Vespázáshoz.
• Modern klasszikus: Klasszikus nyitott sisak újraértelmezve
• Stílusos formák: izgalmas színek és dekorok
• Kényelmi funkciók: kevesebb párna a fej szellőzésének javításáért
• Tökéletes illeszkedés: 3-féle héjszerkezet és 6 sisakméret
Vitathatatlanul a szénszálas műanyag korunk legmenőbb alapanyaga. Autó- és motorsport rajongóknak nem kell bemutatni. Készül belőle minden, aminek többnyire nem a kreativitás szab határt. Az R2 Carbon az első szénszálas héjszerkezetű bukósisak, ami tartalmazza a beépített kommunikációt.
• Pehelykönnyű: 100% karbon héjszerkezet
• Kompatibilis az SC1 kommunikációs rendszerrel: GPS navigáció, zenehallgatás és telefonálás. És mindez akár applikációval is működtethető
• Kényelmi zóna: tökéletes illeszkedés és csúcsminőségű ShinyTex(R) belső bélés varrás nélküli fejpárnával
A beépített kommunikációs eszközök nem csak a dizájnnak, hanem a kényelemnek is jót tesznek. Akárcsak a varrás nélküli fejbélés, és az új, átdolgozott szellőzőrendszer.
• Surround hangzás: beépített hangszóró és zajmentes mikrofon, az SC1 kommunikációhoz előkészítve
• Kiváló kapcsolat: beépített antenna
• Tökéletes illeszkedés: dupla-D gyűrű és quick-release arcpárnák
• Modern klasszikus: klasszikus zárt sisak újraértelmezve
Akár a nyitott kivitelű O1, akár a zárt R2 tetszett meg: mindkét bukósisakot meg tudjátok nézni az Euromotor kínálatában, de további felvilágosítást is bátran lehet tőlük kérni.
Támogatott tartalom
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »