DCT a gyakorlatban: Honda NC750X 2018

Váltó
2018. július 03., kedd - BobMaster

Sokan hangoztatják, hogy az NC sorozatot csak a duplakuplungos automata váltóval szabad megvenni. De vajon miért gondolják így, és egyáltalán igazuk van? A 2018-ra felfrissített NC750X-en keresztül mutatjuk be gyakorlatias oldalról a DCT működését.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Vérbeli versenyszöcske terepre: Gas Gas EC300 teszt

2018. július 01., vasárnap
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Új biztosítási szolgáltatás nekünk, motorosoknak: elindult a Moto® Angyal

2018. július 06., péntek
Biztonság

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt