Gas Gas EC300 2018 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A háromszázas kétütemű rendkívül virgonc. A teljesítményleadása kiszámítható, de korántsem gyerekjáték. Az FMF kipufogó hangja gyönyörű, a motor vibrációi nem zavaróak.
|
||
Teljesítmény | 5 | 5 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 9 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 5 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 44 | |
Futómű |
A KYB futómű teljesen állítható, így mindenki a saját stílusához, testsúlyához igazíthatja. Már gyári állapotában alkalmas a versenyzésre. Kiváló trakciót biztosít minden terepakadályon. Komfortról egy versenyendurónál felesleges beszélni.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 8 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 5 | |
Összesen | 40 | 33 | |
Biztonság |
A Nissin fékek teszik a dolgukat. Semmiféle hókuszpókusz nincs velük, lassítják a motort.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Összesen | 20 | 19 | |
Mindennapi használat |
Megújult a nyereg, amely ugyan kényelmesebb az elődeinél, de mégiscsak egy versenymotorról beszélünk. A motort mindennel ellátták, amely akár a közúti forgalomban való részvételhez szükséges lehet, önindító is van a berúgó mellett. Versenymotorokhoz viszonyítva általános szervizigénnyel rendelkezik.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 5 | |
Terhelhetőség | 5 | 5 | |
Világítás | 5 | 3 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 40 | 30 | |
Költségek |
Ár-érték aránya kiváló, a konkurensekhez képest nagyjából 15-20 százalékkal olcsóbb.
|
||
Ár | 10 | 9 | |
Fogyasztás | 5 | 3 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 16 | |
Mindösszesen | 170 | 142 |
Gas Gas EC300 2018 | |
MOTORTÍPUS | Egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 299 |
FURAT X LÖKET (MM) | 72 x 72 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Keihin PWK 38 mm karburátor |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | n.a. |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | n.a. |
INDÍTÁS | Elektromos önindító, berúgókar |
TENGELYKAPCSOLÓ | Többtárcsás tengelykapcsoló olajfürdőben |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6-sebességes |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Króm-molibdén acél ötvözet, alumínium segédvázzal |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Állítható KYB fordított teleszkóp, 48 mm belsőcső átmérő, 300 mm rugóúttal |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Állítható KYB rugóstag, 331 mm rugóúttal
|
ELSŐ FÉK |
Ø 260 mm, Nissin kétdugattyús féknyereg
|
HÁTSÓ FÉK |
Ø 200 mm szimpla tárcsa, Nissin 1 dugattyús féknyereggel
|
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 90/90-21 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 140/80-18 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS |
Opcionálisan Euro4
|
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’145/810/1’235 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’480 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 960 |
HASMAGASSÁG (MM) | n.a. |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 105 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | n.a. |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 10 |
ÁR | Érdeklődésre: www.gasgashungary.hu |
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »