
Akár rendszámot is kaphat a járgány, hogy az efféle mutatványokhoz se kelljen utánfutón ráncigálni a pályáig
| Gas Gas EC300 2018 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A háromszázas kétütemű rendkívül virgonc. A teljesítményleadása kiszámítható, de korántsem gyerekjáték. Az FMF kipufogó hangja gyönyörű, a motor vibrációi nem zavaróak.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 5 | |
| Nyomaték | 5 | 5 | |
| Gázreakció | 10 | 9 | |
| Rugalmasság | 10 | 8 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 5 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 44 | |
| Futómű |
A KYB futómű teljesen állítható, így mindenki a saját stílusához, testsúlyához igazíthatja. Már gyári állapotában alkalmas a versenyzésre. Kiváló trakciót biztosít minden terepakadályon. Komfortról egy versenyendurónál felesleges beszélni.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 8 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
| Komfort | 10 | 5 | |
| Összesen | 40 | 33 | |
| Biztonság |
A Nissin fékek teszik a dolgukat. Semmiféle hókuszpókusz nincs velük, lassítják a motort.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 10 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Összesen | 20 | 19 | |
| Mindennapi használat |
Megújult a nyereg, amely ugyan kényelmesebb az elődeinél, de mégiscsak egy versenymotorról beszélünk. A motort mindennel ellátták, amely akár a közúti forgalomban való részvételhez szükséges lehet, önindító is van a berúgó mellett. Versenymotorokhoz viszonyítva általános szervizigénnyel rendelkezik.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 5 | |
| Terhelhetőség | 5 | 5 | |
| Világítás | 5 | 3 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 40 | 30 | |
| Költségek |
Ár-érték aránya kiváló, a konkurensekhez képest nagyjából 15-20 százalékkal olcsóbb.
|
||
| Ár | 10 | 9 | |
| Fogyasztás | 5 | 3 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 16 | |
| Mindösszesen | 170 | 142 | |
| Gas Gas EC300 2018 | |
| MOTORTÍPUS | Egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 299 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 72 x 72 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Keihin PWK 38 mm karburátor |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | n.a. |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | n.a. |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító, berúgókar |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Többtárcsás tengelykapcsoló olajfürdőben |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | 6-sebességes |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | Króm-molibdén acél ötvözet, alumínium segédvázzal |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Állítható KYB fordított teleszkóp, 48 mm belsőcső átmérő, 300 mm rugóúttal |
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Állítható KYB rugóstag, 331 mm rugóúttal
|
| ELSŐ FÉK |
Ø 260 mm, Nissin kétdugattyús féknyereg
|
| HÁTSÓ FÉK |
Ø 200 mm szimpla tárcsa, Nissin 1 dugattyús féknyereggel
|
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 90/90-21 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 140/80-18 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS |
Opcionálisan Euro4
|
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’145/810/1’235 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’480 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 960 |
| HASMAGASSÁG (MM) | n.a. |
| SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 105 |
| MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | n.a. |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 10 |
| ÁR | Érdeklődésre: www.gasgashungary.hu |
Támogatott tartalom.
Cimkék:
Nagyobb tank és hosszabb rugóutak is jellemzik a Honda Africa Twin Adventure Sports változatát. Egy "sima" 2018-as CRF1000L-t is mellétettünk.
Elolvasom »Sokan hangoztatják, hogy az NC sorozatot csak a duplakuplungos automata váltóval szabad megvenni. De vajon miért gondolják így, és egyáltalán igazuk van? A 2018-ra felfrissített NC750X-en keresztül mutatjuk be gyakorlatias oldalról a DCT működését.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »